14 Ekim 2013 Pazartesi

Tesettur kiyafet giyen kiz sikis icin soyunmayi tercih ediyor

alt komşularım dul 37 yaşındaki bir anneyle 19 yaşındaki kızıydı.annesi çok bakımlı,sarışın,balık etliydi.hep etek giyer,bazen minili dolaşır beni hasta ederdi.kızı kumral,ince ve isterikti.birgün apartman merdivenlerinde karşılaştık.önümden çıkmaya başladı.mini eteği vardı,çorap giymemişti.kaymak gibi bacakları ve poposu önümde salınıyordu.isterik olduğunu omuz üstü geriye bakışlarından anlamıştım.elimi baldırına attım.okşarken ince belinden kendime çektim.öpüşürken dillerimizle yalaşıyorduk.kucağıma alıp eve götürdüm.yatakta soydum.bacaklarını kaval kemiği hizasından yalamaya başladım.sonra hafif tüylü vajinasını dilledim.küçük göğüslerini yalarken amcığını sikmeye başlamıştım.boşalmadan çıkardım.ters çevirdim.göt deliğini yalamaya başladım.deliği de hafif tüylüydü,bunu sevmezdim ama azgınlık insanın gözünü kör ediyordu.vazelini kullanıp 16 cm lik yarrağımın ancak kafasını sokabildim,o şekilde gitgellerle götüne boşaldım.menilerimin hepsini dışarı çıkardı.biraz dinlenelim derken annesi içeri girdi.çıplaktı,ben korkudan oturma pozisyonu almışken gelip kucağıma oturdu.ikisi de bana gülüyordu.meğer ana-kız sikişirlermiş.bende madem öyle dedim ve annesini yalamaya başladım.büyük pembiş göğüs uçlarını yalıyordum.diğer yandan ellerimle bacaklarını ve götünü okşuyordum.yatağa attım sulanmış amcığını yalamaya başladım.sarı tüyleri arasından amcığını yalıyordum.bu arada o da kızının amcığını yalıyordu.sonra anasını domalttım ve götüne girdim.belliki götü alışkındı.kolayca amcık gibi sikiyordum.o da kızını yalamaya devam ediyordu.sonra çıkardım,sandalyeye oturdum.annesini kucağıma götten sikecek şekilde oturttum.rahatça içine almıştı,göğüs uçlarını elleriyle sıkarak gidip geliyordu.bu arada bende kızıyla yalaşıyor,parmaklarımı kızın götüne ve amına sokuyordum.sonra annesinin göğüslerini kopartırcasına çekerek onu kucağımda hoplatarak götüne boşaldım.götünden akan menilerimi bir bardağa koyarak içti.bu beni çıldırttı.kızıyla anasının kafalarını karşılıklı önümde diz çökmüş şekilde konumlandırıp yarağımı ikili yalamalarını istedim.güzelce yalayıp diktiler,bu sefer kızının arkasına geçtim,baldırlarından tutup sırtı bana dönük birşekilde kaldırdım.annesi yarağımı kızının götüne sokmada yardımcı oldu.ayakta kızını götten sikerken karşımda göğüs uçlarını ve amcığını oğuşturuyordu.kızıyla çığlık çığlığa boşaldık.artık onlardan kopmak zor.

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil