31 Ekim 2013 Perşembe

Kocam ile sert sikiş yapmayi seviyorum

Ben dilek bir dershanede sosyal öğretmeniyim 26 yaşında bakireyim .siyah saçlı renkli gözlüyüm kalçam normal,memelerim dik ve iri.kardeşim yeni polis olduğu için ennemler karsa kardeşimin yanına gitmişti evde yalnızdım sabah 9 a doğru zil çaldı kapıcının oğlu Hamzaymış. Hamza 18 yaşında Mardinli çelimsiz çok çirkin bir çocuk ama 6.sınıf olduğu için ben ona parasız ders veriyorum hamzaya kapıyı açtığımda üstümde sadece ince bir gecelik wardı sütyenim ve tangamı rahatlıkla Hamza görebilirdi .kekeleye kekeleye hmza ekmeğimi getirdi Hamza beni öyle görünce biraz siki kabarmış gibi geldi bende biraz eğlenmek için hamzaya bugün saat 1.30da benle ders çalışmaya gelmesini söyledim oda seve seve kabul etti. Kahvaltımı yaptıktan sonra hamzaya güzel bir oyun oynamak için en kısa eteğimi ve en ince askılı blüzümü giydim içimede sotyen ve siyak tangamı giymedim Hamza zile bastığında kapıyı açtım Hamza bir an dondu kaldı sanırım benim gögüs uçlarımı görüyordu hamzaya noldu dedim oda hiç hemen masay oturduk 15 dk ders çalıştıktan sonra Hamza kalemi masanın altına düşürdü bnmde bacaklarım o ara açıktı hm namımı tam görebilmesi için biraz daha açtım Hamza 5 dk ortaya çıkmadı sanki altan sikiyle oynuyordu çümnkü alttan şap şap diye sesler geliyordu bende Hamza kalemi bulamadınmı dedim oda buldum diyerek çıktı okara yüzünde bir kırmızlık belimişti sikiyle oynadığı için sanırım kızarmıştı dersimiz bittikten sonra bende bizim dershandeki fen hocası arzuyla fen bilgisi konuştuğum için 6.sınıfların fende üreme organlarını gördüklerini biliyordum hamzaya fende ilk üniteniz neydi dedim oda üreme orgnaları dedi bende bana biraz anlatırnısn dedim oda nenden dedi bende hep merak etmişimdir dedim oda tamamam dedi ben eve gidip fen defterimi getireyim dedi bende kabul ettim hemen bi koşu getirdi bana siki gösterdi bende ona hiç 31 çekip sperm çıktımı dedim oda 31 çektiğini ama hiç çıkmadığını söyledi sonra vajinaya geçtik bende ona sen hiç vajina gördünmü dedim oda sadece defter kitapta gördüm dedi bende canlısını gördünmü dedim oda hayır ama görmeyi çok isterim dedi bende gel bakalım deyip annemle babamın yatak odasına götürdüm Hamza bana neden yatak odasına gittiğimizi söyledi bende ona sane fen bilgisi öğreteceğim dedim odda diel hocm siz fen öğrtmeni değilsinzi dedi bende öğrencilik yıllarında bir şeyler biliyorum dedim sonra oda tmm dedi bende üstümü çıkardım memelerim ortadaydı zaten Hamza dersten beri memelerime bakıyordu ben bu ne dedim oda meme dedi aferin dedim ne işe yarar dedim oda bilemem dedi bnde sen gibi erkeklerin memelerimize bakıp azmasını ve ilerde çocuk olunca emzirmemizi sağlar dedi oda bana hocam sizin annemden bile dik ve güzel memeleriniz war dedi bende olabilir dedim sonra ona üstünü çıkarmasını söyledip hmn çıkardı siki 10 cm anca wardı ama biraz kalkmış gibiydi sonra bende sikin görevlerini anlatmaya başladım : sik dedim o anda eteğimi indirdim bnm gibi amlara girer dedim nenden dedi bende Hamzacım girerince bebek olur dedim o sprem warya bnmde amımım içinde yumurta war dedim ona spermler ulaşınca çocuk olur dedim oda yani bn sizi siksem çocuğumuzmu olur dedi bende senin pipinin biraz daha büyümesi lazım dedim ama bir kerelğini sokarsan olur dedim oda tamam dedim biraz amım sulanmıştı onun yanına gelip sikini yalamaya başladım ama siki bir türlü kalkmıyordu 10 dk yaladıktan sonra siki nihayet kalkmıştı yatağa uzanıp ona amımı yalamasını söyledip oda hmn yanıma glip amımı bir güzekl yalıyordu azdığım zmn götüme saslatalık sokuyordum ama hiç bu kadar azmamıştım bir anda hamzanın içine boşaldım ona tadı nasıl dedim biraz tuzlu ama şeker gibi geldi dedim sonra götüme sokacaksın çünkü ben bakireyim dedim bakirelik ne oluyor dedi ben de amımda bir şey war dedim onu sikip yırtarsan kadın olurum dedim amımdan kan gelir dedim sonra ama ilerde beni eğlendirirsen belki beni amımdan sikersin dedim oda inşallah dedi ilk önce memelerim tadınada bak dedim oda meme uçlarıma daldı ısırıyordu resmen sikiyordu sonra dudaklarımı öpmesini istedim çok güzel öüyrodu sonra dilimi azgının içnde çevirdi bende yeter dedim amım o kdar sulanmıştı ki annemlerin yatağı zevk suyu olmuştu domalıp göt deliğime sok dedim oda 10 cmlik sikini götüme sokmaya çalıştı ama nafile götüm sikini istemiyordu bir dk deyip hamzamın dudağından öpüp yağ getirmeye giderken Hamza götüme bir pandik attı o anda hopladım neden yaptın dedim hep okuldaki kızlara atmak istemişimdir ama atamadım sana kısmetmiş dedi ve benle mutfağa kadar götüme pandik atyr götüme wuruyordu yağı alıp mutfakta bir güzel götüme sürdüm sonra hamzanın mink sikine sürdüm sonra orda hamzaya götüme parmaklarını sokup götümü açmasını istedim biraz götümü açtıktan sonra götüme biraz daha yağ sürüp yatak odamıza geçtik hmn domalıp sulanmış amımı yalamasını sonra sikmesini istedim amımın dudaklarını bir güzel yaladı amım hiç bu kadar açıldığını ve zevk suyunun glmemişti sonra götüme tekrar parmak soktu ve genişletti sonra sikinin başını götüme girdi girdiği an acı hissettim ama zevkten o acıyı unutmuştum bile sonra hepsini kökledi götüme gidip gelmeye basladı okdar güzek sikiyordu ki sikinin küçük olduğundan fazla götümü acıtıyordu. 10 dk kadar gidip geldikten sonra ikimiznde ilk sikişi olduğundan yorulmuştuk yatağa yatıp Hamza bnm amımı okşuyordu bnde hamzaya 31 çektiriyordum 5 dk dinlendikten sonra hamzaya sırt üstü durmasını söyledip üstne çıkıp götümü yavaş yavaş soktum sonra oyutdum hamzaya pompalamasını emrettim o pompalarken bir yandanda eleriyle memelerimi okşuyordu sikişirken hamzama boşalırsa söylemesini söyledim. 10 dk sonra Hamza sanki bir şey gelcek dedi. Bende üstünden çıkıp hemen sikini hepsini ağzıma soktum 1 dk olmadan agzımda o sıcak spermler geldi hmnazını elimle çıkardım geri kalanını yutum hamzaya bak bu senden çıktı bu sperm işte dedim sonra hamzaya amımı yalattıktan sonra boşaldım hamzaya artık yoruldum dedim sonra banyoya gierdim benden sonra oda girdi hamzanın dudağından öpüp bunları hiç kimseye bahsetmemesini yoksa bir daha beni sikemeyeceğini söyledim oda tmm dedi ama benden son birkez götüme pandik atmak istediğini söyledi bnde tmm dedim yürüken o kdar sert pandik attı ki resmen götüm acıdı sonragötümee wurup evden gitti. Hamza ve bnm bakireliğimi alma sikişini anlatacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder