6 Şubat 2016 Cumartesi

Üniversiteli sevgilim sikişmeyi seviyor

Merhaba bende hikayemi paylaşmak istedim yıllardır aynı dairede oturuyorum uzun zaman olduğum için kapı komşularımla da aram çok iyi kadın adamı tanıdığım için bana sık sık evlerine cagırırlar yani yakınım gibi oldular bende kötü niyetle bakmam ne kadına nede kıza ama kadının bana benim ona baktığım gibi bakmadığını anlamam geç olmadı eve tamir bahanesi ile cagırıp itiraf etti sonuç Bu kez ben daha yakın oturdum. Dizim hatta bacağım değiyordu. Ulan nasıl heyecanlandım, acaba çekilecek mi, ayıp mı ettim acaba diye.. Yan gözle baktım bir yüzüne.. Yere bakıyordu, hafif çekinmiş gibiydi ama bacağını da çekmiyordu, üstelik daha mı sıkı bastırmıştı ne Anladım ki komşum “olmuş”. Canı gerçek bir sikiş istiyor. Çayımı sehpaya koydum. Hafiften ona döndüm, dedim kocanla aranız nasıl?. Nasıl olsun, dedi, iyiyiz. Biraz ama çok az daha yaklaştım, kolumu koltuktan arkaya attım, ona iyice döndüm, bacağım artık onun bacağının altına girmişti, onun bacağı da benimkinin üstünde idi. Artık herşey açık olmuştu. Elimle baldırını okşamaya başladım. Diğer elimle de belinden tuttum, iyice kendime çektim. Dedim, iyi olmuş kocanın bu yolculuğu. Yaklaştım, dudaklarından yapıştım. Güzelce bir öptüm. Seni düşünüp kaç kere 31 çektim biliyor musun dedim. Biliyorum dedi. Banyondan hepsinin sesi geliyor. Her defasında içim gidiyor dedi.. Elimi eteğinin altına soktum, külodunun arasından amını yokladım, ıslanmıştı. O yaştaki bir kadının ıslanması, mucize gibi birşey. Ben de dimdik olmuştum. Sikim pantolonumu iyice zorlamaya başlamıştı. Elini attı, biraz pantolonun üstünden okşadıktan sonra fermuarı açtı, açıktan sikimi sıvazlamaya başladı. Kafasını tuttum, eğdim, soktum ağzına. Önce yaladı biraz, sonra emmeye başladı. Ama ne emmek, bu zamana kadar hiç bir karı böyle emmemiş beni. Dedim çok güzel emiyorsun, kocan çok şanslıymış. Sen de benim gibi sert sike hasret kalsan böyle emerdin dedi.O anda bende şimşek çaktı. Hay dedim. Adamın bu yaşta bile beni azdıracak, böyle güzel karısı olsun, sonra da siki kalkmasın. Ama benimki ayaktaydı, hatta Pınarın ağzındaydı. Emdi, emdi, emdi.. Sonra çıkarttım ağzından, kaldırdım, yüzünü duvara çevirdim, eğil dedim. Eğildi. Eteğini sıyırdım, kocaman kalçaları vardı, ama nasıl kalçalar, hiç selülit yok. Kaymak gibi. Ulan dedim, hazinenin dibinde yaşıyormuşuz haberimiz yokmuş. Amı öyle açık karşımda duruyor, nasıl ıslak.. Benim sikim de taş gibi, kıpkırmızı olmuş zaten, sokuverdim içine, ilk defada dibine kadar. Ayıptır söylemesi sikim biraz kalındır. Pınardan ahh diye bir ses çıktı.Bir elimle saçlarından kavradım, diğeriyle de kalçasından tuttum, gidip gelmeye başladım. Ben soktukça Pınar ahlıyordu. Ama nasıl derinden, daha ben gelmeden sarsılmaya başladı, az sonra kafası düştü. Eliyle tuttu kalçamı götürüp getirmeye başladı. Tamam dedim, o geldi beni de getirmeye çalışlıyor. Abandım Pınara, ben siktikçe şak şuk sesler çıkıyor, ama nasıl, ev inliyor.

27 Ocak 2016 Çarşamba

Göğüslerini emdiren üniversiteli kiz sikişi

Sevgilimle seks yapmak için eğitimi asmış dışarı çıkmış akşama kadar da seks yaptıktan sonra eve geldim ama evdekiler dışarı gitmiş tek askere gidecek adam vardı nereden bu saate dese de direk banyoya daldım duşumu aldım çıktığımda havlu kalçalarımı kapatmadığından gözleri ile beni süzdüğünden emindim odama geçmeden yanına çağırdı anladım bana kayacak kacarı yok ses çıkartmadım beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. Şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum ama nerdeyse amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp hemen eve geldim bedim. Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum. Çıplaktım…Abim o yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. Şimdi git üstünü değiştir annemle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi ama üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı. Abi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım ama ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. Şimdi sadece altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Annemle babama o yattığını söylerim dedi çaresiz sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 20cm idi ve oldukça kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Siki büyüdü ve 25cm kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı.

24 Ocak 2016 Pazar

Sevgililer Gününde Sikiş Partisi !

Selam arkadaşlar benim adım leyla sizlere olayları anlatmak için yazacam bu olaylar tamamen gerçektir ben bir yetmiş boyunda azgın yürekli bir hatunum ve hikayeme başlamadan sizlere olay öncesini anlatacam ev boştu ve ailem evde yoktu tatile gitmişlerdi ben evde tek başıma oturup pornoyu açıp mastürbasyon yapıyordum, mastürbasyon yapmaya çok seviyordum çünkü bir penis girme hissi uyanmadan bir parmağım ile her şeyi hallediyordum amam sıkıldığımı fark edip yeni bir penis aramaya başladım evde boştu Abim 19 yasinda kasli bir erkekti. ışıgı kapatti. Komodinin üstundeki mumları yaktı ve basladi anlatmaya. cok aradim birsuru kizla takildim fakat senin gibi birini bulamadim. Seni istiyorum dedi. Bu gece bu yataktan benim kadinim olarak cikacaksin. Bakire olduunu biliyorum. Seni bu yataktan kadin olarak cikaricam. Bu gece bana aitsin. Ben cok korkmustum. Elim ayagim titriyordu. Kipirdayamiyordum. -Abi ne diyosun sen. Sacmalama ben senin kardesinim. Dedim. Ve ciglik atmaya basladim. Abim derhal ağzimi eliyle bastirdi. Sus dedi ve bir tokat atti. Ben ağlamaya başladim. Abim üstüme cikti. Bluzumu yirtti ve memelerimi yalamaya basladi. Ben çılgın gibi inliyordum.Altindaki şortunu cikartti. Bir eliyle agzimi bastiriyordu. Baxerinin ustunden havaya kalkmis sikini gosterdi. Ellemek istermisin dedi. Ben hayir der benzeri kafami salladim. Hala ağliyordum. Sikini ortaya cikardi. şortumu asagiya indirip tangami siyirdi. Pembe şeftalimin ustune bosaldi. Bacaklarimi yanlara dogru acip amcıgımi yalamaya basladi. Diliyle yaladigi her bolgem yaniyordu. Ağzimi ve ellerimi baglamisti. Bir eliyle memelerimi oksarken diger eliyle orta parmagini sulu amcigima sokup cikariyordu. Amima bosaldi. Son defa amcigimin derinlerini ısırdı. Amimdan kan gelmeye basladi. Cok korkuyordum. Korkumu farkedip bana -Bak artik bir kadinsin. Dedi. Amima isedi. çarsaf kan olmustu. Ben agliyordum. Kanimi peceteye silip yirmi bes cmlik sikini dibe kadar amima soktu. on dk bekledi. Sonra git gel yapmaya basladi. Bu sirada benim memelerimi isiriyordu. içime bosaldi. Spermlerini akitti. Birazda yuzume surdu. Amim vicik vicik olmustu. Ellerimi çözup agzimdaki bandi cikardi. Yatagin her yeri kan olmustu. Midem bulandi. Kustum. Abim 31 cekiyordu. Beni yere oturttu. Sakin ol dedi. Korkulcak bisi yoktur. Bunu evlendigimiz süre her gun yapicaz dedi. Ben seninle evlenmem dedim. O süre kimseyle evlenemezsin dedi. Ne diye bagirdim. Sen benim kizligimi mi aldin? Bunu nasil yaparsin. Senden nefret ediyorum dedim. Aglamaya basladim. Ve yere yattim. Abimde yanima yatti. ikimizde cirilciplaktik. Memelerimi yavas yavas okşuyordu. Bak bazen kendine hakim olamazsin dedi. Cok istersin fakat karsina herzaman bir engel cikar. Boynuna sarilip agladim. Oda bana simsiki sarildi. özur diledi. Bende onemli degil dedim. Dudagina yapistim. Beni kucagina aldi ve banyoya göturdu. Bi guzel yikadi. Yorulmustum. Beni yatagima yatirdi. Sonra kendisi yikandi. lakin ustunu giyinmedi. Bende giyinemedim. Yanima yatti. Saclarimi oksadi. Ve dudagimdan optu. Nefesimi kesene kadar optu. Sikini oksamak istedim. Elime aldim. katı ve kalindi.Oda benim amcigimi oksuyordu. Sonra sikini amima soktu. Canim acimadi. Bir saat kadar bekledik. Cikarayimmi dedi. Bende kalsin dedim. Cunku sırf ucunu sokmustu. Eger yalnızca seninle evleneceksem artik korkmuyorum dedim. Sana sevgilim diyebilirmiyim dedim. Oda tabiiki dedi. Eger korkmuyorsan daha da ileri gidicem dedi. Seninim dedim. Prezervatifini cikardi. Ve 25 ligini agzima almami istedi. Bense itiraz edemedim. Ellerimi eline alip döllerine goturdu. Okşa dedi. Saclarımi eliyle topladi. Kafami ileri arka yapti. yarağı agzimda bekletti. Nefesim kesilene kadar bekledi. Sonra cikartti. Nedenini sordum. Susmami istedi. tekrar ayni seyi yaptik. Bu sefer agzima bosaldi. Spermlerini agzima akitti. Sonra cikartti. Ben tükurmek icin lavaboya gittim. Abim beni durdurdu. Onlari yut dedi. Bende yuttum. tekrar yataga yattik. Abimin yani sevgilimin siki dibine kadar amimdaydi.Gece boyunca içime bosaldi. Hatta işedi. içimde simsicak spermler geziyordu. Dudak dudaga uyuduk. Sabah sikini amimdan cekince uyandim. Tirnagimi kipirdatacak halim yoktu. Abim beni banyodaki kuvete oturttu. Fazlaca kustum. icimdeki suyu cikartamadim. Abim yanima geldi. iyimisin dedi. Hayir dedim. Bu suyu cikartmam gerekiyordu. Orgazm olmaya calistim olmadi. Bunu goren abim eline kafasina göturup guldu. Benim halletmemi istermisin dedi. Buna ihtiyacim vardi. Kabul ettim. Kaşırmısın dedim. Hayır dedi. neden diye bagirdim. Yalvar dedi. Kısık bir sesle lütfen dedim. Elini kulagina goturup guldu. Duyamadim dedi. Amim fena kasiniyordu. Dayanamayarak

Köylü kiz muhtarla doyasiya sikişiyor !

Selamlar ben remzi otuz bir yaşındayım hafif kaslı bir insanım ve eşim olacak karıda var onun adıda hatice ikimizde hastanede çalışan bir insanız evden işe işten eve geliyoruz maaşımız sabit ve öyle bir yaşantımız var ve eşim artık hastanede çalış çalış çok önemli bir azgın karıya dönüştü çünkü sevişme yapamıyorduk yani sevişiyorken hastaneden dolayı sevişemiyorduk hatice oruspusu altı yıldan beri evliyiz tam oruspudur başı kapalı ama tam kaşar altı kerhane üstü genelev gibi bir şeydi. kaçınmaz. Külotlarının çoğu beyaz tangadır, eşim için tanga külot giymek bir tutkudur. Hastanede genellikle hemşirelerin götüne bakılır. Eşim de hastanede beyaz etek ve pantolonla gezerken, her gören erkek mutlaka arkasını dönüp birdaha bakar. Güzel bir götün arasına girmiş tanga küloda bakmaycak erkek tanımıyorum, bakmayan erkek varsa söylesin! Bunların hepsi hastanede hergün benim gözümün önünde gerçekleşiyor. Ve bu olaylar bana garip bir zevk veriyor, yani erkeklerin karımın götüne bakmaları. var şimdi, eşimin götü de bakılmayacak gibi değil hani. Eşimin götünün güzelliği ise sikilmekten geliyor. Eşim götten sikilirken deli olur, ben de hiçbir zaman kırmam onu, bir amından bir götünden sikerim her seferinde. Hikayemin başında yazdığım gibi, eşim benim orusbumdur, evimize girdik mi, o dışarıya karşı kapalı tutucu karım tam bir orusbu olur. (Nöbetler hariç) Eve girer girmez eşim üzerinde ne varsda çıkartıp atar ve rahat birşeyler giyer, bazen sadece tanga ile evin içinde dolaştığı bile olur. Eşim yarak yalamaya ve amını yalatmaya bayılır. Eşimin en beğendiğim tarafı, ben TV izlerken, maç seyrederken falan mutlaka yarağımı yalamasıdır. Bundan büyük zevk duyarım. Gerçi yarağı yalanırken zevk almayacak erkek var mı aranızda bilmiyorum? Eşim benimle evlendiğinde kız oğlan kızdı. Ama bekarlığında anal sex yapmış, yani amını kurtarmak için götünü feda etmiş. Bana bunu yıllar sonra açıkladı. Başlarda biraz kızdım ve kıskandım, ama sonraları karımın başkaları tarafından sadece götten bile olsa sikilmiş olduğunu düşündükçe bu bana ayrı bir zevk verdi. Eşimle bir gece yatağımızda sikişirken, eşim bir hastanın sikini gördüğünü ve sikinin çok büyük olduğunu anlatıyordu. Eşim heyecanlı heyecanlı adamın sikini anlattıkça benim sikim daha da sertleşiyor, taş gibi oluyordu ve eşimi daha hızlı sikiyordum. Eşimin amı da ayrı bir sıcaktı o gün, yakıyordu sikimi ve eşim de kudurmuş gibi sikişiyordu benimle. O gece anladım ki eşim başka yarak yeme özlemiyle yanıp tutuşuyordu. İşin ilginç yanı, eşimi bir başka erkeğin siktiğini düşünmek beni de müthiş heyecanlandırıyordu. Artık ikimiz de değişiklik istiyorduk fakat bunu birbirimize açıklayamıyorduk. Yaz tatili zamanı yaklaşmış ve nereye gideceğimizi düşünüyorduk. Ben eşime, “Deniz kenarına gidelim, mesela Antalyaya, Sideye gidelim. Orda özgürce ne istiyorsak yapalım, nasılsa kimse kimseyi tanımaz!” dedim. Eşim, “Ne demek istiyorsun?” dedi. “Ne demek istediğimi anladın, sen ne istersen yapabiliriz! Deniz kenarında heyecan arayan, değişiklik arayan birçok çift vardır!” dedim. Eşim, “Açık konuş ne diyorsan!” dedi. Ben de, “Geçenlerde sikişirken, sen hastanın sikini gördüm derken nasıl heyecanlandığını, amının nasıl sulandığını ve nasıl yandığını farketmedim mi sanıyorsun?” dedim. Eşim de, “Yaaa? Peki ben adamın sikini anlatırken senin azdığından niye bahsetmiyorsun? Yarağın kazık gibi olmuştu, parçalayacaktın o gece beni! Hadi itiraf et!” dedi. “Evet karıcığım, seni başka bir yarrağın siktiğini düşünmek beni azdırıyor! Tatilde bunu gerçekleştirme fırsatımız olursa yapalım mı?” deyince, karım yelkenleri suya indirdi ve “Tamam, yapalım!” dedi.( ) İzin günü geldi ve arabamıza atladığımız gibi Antalyanın yolunu tuttuk. Erzincanı çıkar çıkmaz karım başörtüsünü fora etti ve askılı tişörtle mini etek giydi. O uzun yol karımın bana arabada sakso çekmesi ile geçti desem yeridir. Eşim iliğimi kurutana kadar, dölüm bitene kadar yarağımı yalıyor, ben de eşimin götünü okşayarak araba kullanıyordum. Sonunda Sideye vardık, otelimize yerleştik, bir duş aldık, yemek yeyip hemen uyuduk. Öğleye dogru eşimin yarağımı yalamasıyla uyandım ve eşimi bir posta siktikten sonra öğle yemeği yedik ve otelin plajına indik. Plaj çok kalabalıktı, yer bulmakta zorlandık. Ama sonuçta bizim otelde konaklayan turistlerin yanında bir yer bulduk. Eşimin İngilizcesi iyidir. Yanında güneşlendiğimiz çift bir İtalyan karı koca idi, eşim konuşuyordu onlarla. Onlar da bizim gibi yeni gelmişler ve 3 hafta kalacaklarmış. Eşime, “Bunlar kafadar insanlara benziyor, bunlarla samimiyeti ilerletelim!” dedim. Eşim erkeği beğenmişti, yakışıklıydı ve yarağının büyük olduğu mayosunun üzerinden belli oluyordu. Karısı ise taş gibi idi ve amının kıllarının bikinisinden taşmasına aldırış etmeden amını gere gere uzanmıştı. Erkeğin ismi Matteo, karısının ismi ise Gina idi. Matteo ve Gina ile biraz sohbet ettikten sonra denize girdik yüzdük, suda eğlendik. Gina benim boynuma, eşim ise Matteonun buynuna çıktı, hem şakalaşıyor hem deve güreşi oynuyorduk. Ginanın amının sıcacıklığını suyun içinde bile farkediyordum, boynumu yakmıştı. Eşime Türkçe, “Bunlarla olur bu iş!” dedim. Eşim anlamıştı ne demek istediğimi. Sudan çıkıp havlularımızın üzerinde güneşlenirken, eşim direk konuya girdi, bizim buraya değişik insanlarla sex yapmak için geldiğimizi anlattı. Matteo ve Gina da, Türk erkeklerinin ve kadınlarının methini duyduklarını ve açıkçası Türkiyeye sikişmek için geldiklerini anlattılar. Bize birer içecek ısmarladıktan sonra hemen otele dönmeyi teklif ettiler. Toparlanıp kalktık. Onların odası bizim odadan daha büyükmüş ve direkt onların odasına geçtik… Önce hep beraber duşa girdik, herkes birbirini sabunladı, yıkadı. Ben Ginanın amını sabunlayıp göğüslerini okşarken, eşim de fırsatı kaçırmadı ve Matteonun kabuklu yarağına yapıştı ve yalamaya başladı. Biz de Gina ile dudak dudağa emişiyorduk. Gina sanki dudaklarımı yiyecekmiş gibi emiyordu. Eşim ise on gündür aç kalmış gibi yalıyordu kabuklu yarağı. Benim yarağım da kalın ve uzundur, ama Matteonun yarrak benim yarağımdan daha uzundu. Eşimle Matteoyu banyoda bırakıp, biz Gina ile yatağa geçtik. Gina beni yatağa yatırdı ve amını ağzıma gelecek şekilde yüzüme oturdu. Amını ağzıma ileri geri sürtüyordu, ben de götünü okşuyordum. Biraz sürttükten sonra birden yüzümden kalkarak yarağımın üzerine oturdu. Yarağımın üzerinde atın üzerinde zıplar gibi zıplıyordu. Biraz bu şekilde sikiştikten sonra Ginayı altıma aldım. Kıllarla kaplı amı çok güzel görünüyordu, yarağımla biraz amına fırça çekmek istedim, ama Gina yarağımı tuttuğu gibi amına soktu. Biraz siktikten sonra Ginayı domalttım ve arkasına geçerek amını götünü yalamaya başladım. Ben yaladıkça Gina inliyordu ve götünün deliği nefes alır gibi açılıp kapanıyordu. Arkadan amını sikerken parmağımı da götüne soktum. Bu şekilde 10 dakika falan siktim. Boşalacağım sırada yarağımı Ginanın ağzına vererek ağzına boşaldım. Gina afiyetle döllerimi yuttuktan sonra banyoya gittik. Banyoda Matteo karımı domaltmış, o kabuklu yarağını karımın götüne sokmuş ve karımı götünden sikiyordu. Karım ise zevkten dört köşe idi, beni yarağımdan tuttuğu gibi kendine çekti ve yarağımı yalamaya başladı. Karımın zevkine diyecek yoktu, hem götten sikiliyor, hem de yarak yalıyordu. Benim yarak yeni boşaldığım için yumuşaktı, ama karım yaladıkça çelik gibi oldu. Matteo karımı sikerken ben ilk sanıyordum, meğer ikinci postayı atıyormuş, ilk amından sikmiş. Yarağımı kaldırdıktan sonra karım, “Sen de amıma sok kocacığım!” deyince, Matteo karımı götten sikerken ben de altına uzandım ve yarağımı karımın amına soktum. Karım aramızda tost olmuştu. Karımın hem amında hem götünde yarak, çok mutluydu ve bir yandan da bana teşekkür ediyor, “Benim anlayışlı kocammmm!” diye inliyordu. Gina da amını ağzıma getirdi ve bana yalatmaya başladı. Bir süre bu şekilde sikiştikten sonra Matteo ile yer degiştirdik. Matteo karımın amını sikerken, ben de karımın götüne soktum. Yaraklarımız içerde resmen birbirine sürtüyordu. Önce Matteo boşaldı karımın amına, sonra ben karımın götünü suladım. Gina ikimizin yarağını yalayarak temizledikten sonra hep birlikte duş alıp yatağa geçtik ve Matteonun oda servisine ısmarladığı içkilerimizi içerek bir süre dinlendik. Gina karımla birşeyler konuştuktan sonra karımı sırtüstü uzatıp amını yalamaya başladı. Matteo da karımın göğüsleriyle ilgileniyordu. Ginanın arkası bana doğru domalık vaziyetteyken götü çok güzel görünüyordu, ben de Ginanın arkasına geçtim ve amını götünü yalamaya başladım. Sonra da yarağımı Ginanın götüne soktum. Ginanın götü de karımın götü gibi yarak yemeye alışkındı sanırım, çünkü yarağımı götüne alırken hiç zorlanmamıştı.

Televizyon karşisinda sevgilisini anal sikiş

Selam arkadaşlar ben sinoptan servet ve bugün sizlere başımdan geçen kuzenim ayşe ile yaşantımı ve yaşadığım güzel anıları sevişmeleri analatacam gerçekten ayşe bir erkeğin hayel edip sikmek istediği aşırı tatlı sevişmelik memelerini yalamalık tam kaşar bir ayşe tadında biridi ve ayşe sizlere sikmek istediğim tek kızdı artık cesaret edip yanına yaklaşıp senin ile birlikte olmak istediğimi söylemek istiyordum ayşeyi çok seviyordum çünkü ayşe olmasa bende olmazdım ayse ile film başlayana kadar biraz sohbet ettik ve sonra da salona geçtik. Neyse biletleri ayse aldı ben almak istedim ama seni buraya ben davet ettim dedi. içeriye girdiğimde yerimizin sevgili koltuğu olduğunu görünce içim birden bir hoş oldu. Neyse zaten film derhal başlayacaktı biz oturur oturmaz ışıklar kapandı. Ben bundan böyle Nazlının bir hamle yapacağını tahmin ediyordum ve beklediğim benzeri oldu. Filmin başlamasından 15-20 dakika geçtikten sonra kolunu omzuma attı. Ben de ne olmakta Nazlı dedim. Ses çıkarma böyle izleyelim dedi. ayse biraz sonra ellerini saçlarıma attı ve okşamaya başlanmıştır. bundan sonra %100 anlamıştım ayse beni istiyordu lakin onu bozmadım. Daha filmin ilk yarısında ilmde ateşli bir öpüşme sahnesi başlandı. ayse hiç beklemediğim şeyler yapıyorrdu birden bire kulağıma eğildi ve benim de canım çekti dedi. artık daha çok dayanamazdım ve harekete geçerek dudaklarına yapıştım. O kadar uzun öpüştük ki filmin ilk yarısı bitti fasıla verildi. Daha ikinci yarı başlar başlamaz yeniden dudaklarıma yapıştı. ayse bu kez dudaklarımı kopartacak gibiydi çok fazla ateşli bir biçimde öpüşüyordu. Kuzenim de olsa açıkça keyif alıyordum. Zaten bundan böyle sikim de sertleşmiş sikmek için hazırdı fakat burada sikemezdim en azından boşalmalıydım. belli olan bir şey de ayse’nın sikimin sertleştiğini ayrım etmesiydi. Bu arada film vizyona gireli baya uzun bi süre olduğu için salon hemen hemen boştu. En yakın çiftle aramızda baya mesafe vardı. ayse daha da ileri gitti ve hiç beklemediğim bir biçimde elini fermuarıma götürdü ve pantolonumu hafifçe sıyırdı. Ben bile bu kadar ileriye gideceğini düşünmemiştim. bundan böyle daha aşırı haz almaya başlamıştım ve anın heyecanına kendimi fazlası ile kaptırmıştım. ayse hiç beklemeden Kucağıma doğru eğildi ve boxerımı kaldırarak sikimi ağzına aldı. Ben de ellerimi bacaklarına atmış okşuyor bir yandan da kendimden geçiyordum. ayse sikimi yalarken daha çok kendimi tutamadım ve ağzının içerisine patlayıverdim. müthiş bir biçimde rahatlamıştım. Ağzına boşaldığım için ne yapacağını merak ediyordum ama ayse aniden döllerimi yutarak şaşkınlığımı iki katına çıkardı.

22 Ocak 2016 Cuma

Sevgilisiyle sikiş videosunu internete koymuş

Cinsel hayatımda bazı sorunlar yaşadığım bir dönem de Bodrum’a yapmış olduğum teknik gezi adı altında ki iş gezisin de Bodrum da ateşli bir kız ile tanışacağımdan haberim yoktu pekala. 27 yaşında Ankara da tek başına yaşamakta olan bir erkeğim. Düzenli bir seks hayatım bu zamana kadar olmamıştı fakat birlikte olduğum bazı kız arkadaşlarım vardı. Ta ki son birkaç aya kadar hayatım da her şey yolunda gözüküyordu. İşimin yaratmış olduğu stres cinsel ilişkilerimi etkilemiş sorunlar yaşamaya başlamıştım. Ve maalesef bunu da bir ilişki sırasın da fark ettim. Ne yapacağımı bilemeden kız arkadaşıma hemen gitmek zorunda olduğumu söyleyerek evi terk etmiştim ve bir daha yüzünü görmeyecektim. Uzmanlara danıştığım da strese dayalı olduğunu belki buralardan uzaklaşmanın iyi gelebileceğini söylemişti. Fakat benim işimden dolayı uzaklaşmam imkansızdı. Bütün izinleri kullanmış, büyük bir iş alarak da çok yoğun dönemlerden geçiyorduk. Ankara’dan uzaklaşmam resmen işten atılmam anlamına geliyordu. Bir çözüm bulmam gerekti. Aradan bir ay geçti bende durumlar hala aynı ve stresime stres ekleyerek de hiçbir aşama kaydedememiştim. Utandığımdan dolayı da kimseye anlatamadığım için daha çok bunalmıştım. Bir de bunlara ailemin artık evlen baskıları çıkmıştı. Bu haldeyken imkansızdı. Tabi bu durumu onlara da anlatamadım. Aradan böyle bir ay daha geçti artık uykularım bölünüyordu. İştahım kesilmişti. Arkadaşlarım bir problem olduğunun farkındaydı sorduklarında hiçbir problem yok her şey yolunda cevabı ile karşılaşıyorlardı. Söyleyemezdim çünkü çok utanıyordum. Şirkette Bodrum’a teknik gezi olduğu geziyordu. Eğer bu gerçekse kesinlikle benim gitmem gerekiyor dedim. Bodrum da ki teknik gezi değişiklik bana iyi gelebilirdi. Hemen gidip patronumla konuştum işin aslını öğrendim önümüzde ki Perşembe yola çıkılacaktı. Cuma teknik gezi olacaktı hafta sonunu da isteyenler orada geçirebilirlerdi tabiî ki herkesin özgür iradesiydi. O an nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Beni Bodrum’a çeken orada bir şeylerin değişeceği hissi vardı içimde. Patronuma katılmak istediğimi söyledim oda kabul etti. Artık tek şey Perşembe’yi beklemekti. Bodrum’a gitmeden kısa bir araştırma yaptım nerelerde nasıl takılabilirdim ve neleri meşhurdu. Çok fazla turist olduğunu ve beton evlerin yer aldığı sıcacık bir ilçe olduğu yazıyordu. Zaten televizyonlardan da gördüğüm kadarıyla biraz biliyordum. Bodrum’a vardığım da iş gezimi kısa zaman da bitirdikten sonra tatil ilan etmiştim. Kısa süreli bir Bodrum turu atıp otele geçtim. Otel lobisin de resme yarı çıplak çoğunluğu Rus olmak üzere bir çok güzel kadın vardı. Bu kadınları görmek bile beni heyecanlandırmışken birlikte olmayı hayal etti. Ereksiyon haline geldiğimi fark ettim. Mutlu bir şekilde odama çıkıp akşam için duş aldım. Akşam otelin barın da bu yabancılardan biri ile belki bir şey yaşayabilirdim. Çok güzel bir şekilde hazırlandıktan sonra önce akşam yemeği yiyip bir şeyler içmek için bara geçtim. Barda yabancı kızların sabah gördüğümden çokta farlı bir şekilde giyinmediğini görerek mutlu olmuştum. Barmenden bir içki isteyip mekanda ki çıtırlara göz attığım da bir tanesi dikkatimi çekti. Çünkü oda bana bakıyordu. Gülümseyip bir içki alarak yanına gittim. Yarım yamalak Türkçesiyle beraber dans ediyor belini ellerim içindeyken hareketler ettiriyordu. Neredeyse bar da sevişmeye başlayacaktık. Odama çıkmayı teklif ederek belinden çekip boynuna bir öpücük kondurdum. Oda kulağıma tabi ki yakişikli dedi. Odama geçtiğimiz de dudaklarına yapıştım. Sarışın mavi gözlü Rus güzeli muhteşem bir şekilde öpüşerek bana karşılık veriyordu. Kalbim heyecandan güm güm atıyordu. Yatağa atlayıp üzerime çıktı. Beni iki bacağının arasına alarak üzerim de danslar ederek soyundu ve beni de soydu. Memelerini emiyor boynundan öperek bütün vücudunu hissetmek istiyordum. Sonrasın da ıslanmış amına sertleşmiş sikimi ellerine alarak kendisi üzerimdeyken içine soktu. Hem inliyor hem de içimde gidip gelirken kıvrak hareketler yapıyordu. Bu kıza karşı heyecanlanmamak elde değildi. Zaten ikimiz de sabaha kadar seviştik. Ve nirvaya çıkana kadar seksten tatmin olduk.

13 Ocak 2016 Çarşamba

Sikişmek isteyen bayan çok utangaç

Merhabalar arkadaşlar..Gece gece umarım rahatsız etmiyorumdur.Sitenin iyi takipçisi olduğumdan biliyorum genelde bu saatlerde hikaye atanlar gerçekten de tek tük olan insanlar.O yüzden ben bu hikayemi yazdıktan sonra ola ki gecenin körü olmasına rağmen yayınlanırsa ve gerçekten de uyumak olan insanları uykusuz bırakırsam kusura bakmasınlar baştan.Çünkü daha ben yazacaklarımı aklımdan düşünürken bile zevk almaya başladım ki yazıp sizlere okuttuktan sonra gerçekten ne halde olursunuz hiç bilemiyorum.Neyse lafı daha fazla uzatmayalım değil mi hikayemizi okuyanlar artık azıp 31 çekmek istiyorlar ? Size biraz kendimden bahsetmem gerekirse ben aslında 24 yaşında ve gerçekten kendine bakan , dışarıdan da çok dikkat çeken bir kızım.İşyerindeki erkeklerin cogu beni arzuluyordu buna emindim ama ben iclerinden bitanesini istiyordum ama bunu onla belli etmiyordum amacım onunla degilde digerleriyle ilgilendiğimi sanarak bana zorla sahip olmasını saglamaktı bana ceşitli kurlar yapıyodu ve hiç birine karşılık alamıyodu ben sürekli diğerleriyle ilgileniyodum bu onu iyice kızdırmıştı bi gece telefonuna gecen gecenin tadı halen damagımda o koca yarragını halen amımın içinde hissediyorum diye bi msj cektim ve arkasına hemen pardon yanlışlıkla oldu diye yazdım hiç bi cvp vermedi artık benim bakire olmadıgımı düşünüyodu sabah işyerine gittigimde günaydın bile demedi bana cok kızdığı belliydi akşama doğru konuşmaya başladı ve iş cıkışı bana bi yemek ısmarlamak istediğini söyledi olur dedim cıktık arabasına bindik beni hiç bilmedigim bi yere götürüyodu anlamıştım beni sikecekti nereye dedim birazdan görürsün dedi bi dag evine gelmiştik ınsız bi yerdi burdamı yiyecegiz cok tuhaf dedim yok burda degil ahırda yiyeceksin dedi ve beni ahıra soktu içeride bi at vardı bana hadi soyun dedi ne diyosun sen derken cılgınca soymaya basladı beni ve büyük bi öfkeyle işte canın koca yarrak istemiyomuydu hadi atımda senin gibi bi orospunun amını sikmek istiyo dedi ben korkudan aglamaya başladım cünki bakireyim ve beni zorla bi ata siktirecek ona ben bakireyim dedim sus orospu o msj neydi peki dedi ona amacımı anlattım onun olmak istedigimi ilk erkegim olmasını fakat bunu bana kızıp tecavüz ederek yapmasını istediğimi anlattım bi ara sustu ve inanmıyorum dedi o arada dudaklarına yumuldum delice öpmeye başladım arada bi kulagına sevgi sözcükleri fısıldayarak onu ilk gördügümden beri asık oldugumu ve yaptıklarımın hepsinin bi oyun oldugunu anlatmaya calıştım pek inanmadı ama halinden memnundu cünkü oda beni deli gibi arzuluyodu ahırdan cıkıp eve girdik onu koltuga oturtup pantolonunu cıkardım hep içime girmesi hayaliyle yandığım yarrak karşımdaydı büyük bi istek ve sehvetle agzıma aldım yarım saat resmen agzımı sikti amım vıcık vıcık olmuştu ters bi hamleyle beni altına aldı amımı delice yalıyor bi yandanda inceliyodu bu delik cok orta düzey nerdeyse hiç yok denecek kadar yoksa cidden bakiremisin dedi kafamı salladım dahada iştaha gelmişti öyle güzel yalıyor ve emiyorduki cıldırma noktasına gelmiştim hazırmısın dedi evet dedim bacaklarımı actı yarragının basını amımın orta düzey deliği üzerine koydu birazcık sokup geri cıkarıyodu bu beni iyice delirtmişti tamamını içimde istiyordum hadi sok ama diye bagırmaya basladım acele etme tadını cıkar canını yakmamak için ugrasıyorum diyodu ama okadar delirmiştimki canımın nekadar yanacagı umrumda degildi o gene hafifce sokarken ben büyük bi hızla kendimi ona dogru ittim artık içimdeydi kızlık zarımın yırtılışını oda bende hissetmiştik bian da sok oldu sen ciddi ciddi bakiresin dedi ve ben altında kıvranıyodum git gel yapmadığı için sadece acı hissediyodum ona bagırmaya başladım hadi ama beni sik bu acıyı zevke dönüştür diye inliyordum oda hızlanmaya başladı geliyorum diyerek geri cekilmek isterken izin vermedim içimde bir volkan gibi patladı o sıcaklıgı sanki suanda bile hisseder gibi oldum baya yorulmuştuk birbirimize sarılıp öylece kalakaldık beni sevdiğini ve artık onun olduğumu ve evlenmemiz gerektiğini söyledi sevinçten uçuyodum ertesi gün anneme durumu anlattım tamam siz nasıl istiyosanız dedi düğün yapmıcaz direk onun evine gececegim dedim nikah işlemleri uzun sürer ben seni evimde görmek istiyorum dedi ve onun evine tasındım hafta sonuydu iki gün boyunca deliler gibi hiç aralıksız yatakta mutfakta banyoda hatta tuvalete girdiğimde bile arkamdan gelip oracıkta siikiyodu beni cok hoşuma gidiyodu onu artık kocam olarak görüyordum işten ayrılmamı istedi kabul ettim artık işe gitmiyodum evde onu bekliyodum ama artık eve cok gec gelir olmuştu ve yorgunum diyip hemen yatıyodu oysaki bu adam genç kızları bozup erkeklere satıyomuş her gece bi bakire bozup geldiği için yorgun oluyomuş bunları ertesi gün beni siktirmek için eve 5 tane erkek getirdiğinde anladım ona kızdığımı erkeklerle zorla birlikte oldugumu sanıyo ama aksine benim cok hoşuma gidiyo günde ayrı ayrı 10 15 tane yarrak yemek ama amımın halini görmelisiniz içine 4 taneyi birden alır durumda herifler artık zevk alamaz hale geldiler ve cogunlukla götümü sikiyolar ve bu arada durumu anneme anlattım uzun süredir yarrak yemeyen annem okadar azmışki artık oda benimle beraber calışıyo özellikle annemle grup yapmaya bayılıyoruz…