26 Ekim 2013 Cumartesi

Olgun kadin dul kalinca benimle sikişmeye çok arzulu

Benim adım esra 170 boyunda 55 kilo sarışın beyaz tenli siyah gözlüyüm bu olay başıma geldiğinde istanbulda özel bi tekstil firmasında sekreter olarak çalışıyordum. O gün iş yerinde yıllık kaynaşma partisi diye çalışanlar arasında bir parti vardı. Ben ogün iş yerinden izin alıp akşam yapılacak parti için hazırlandım kişisel bakımlarımı yaptırdıktan sonra üzerime capitolden boydan mini çiçekleri olan pileli mini bir elbise aldım uçuk pembe topuklularımı ve mini çantamı taktım ve partiye gittim. İçeri girdiğimde fatma ve ece beni yanlarına çağırdılar onların yanına gittim. Hasan beni gördü süzmeye bana bakmaya başladı gözleri sürekli benim üstümdeydi bunu hissediyordum. İçki servisi başladı ben bir bardak bira içtim başım döndü ama hoşuma gitti rahatlamışdım tüm gerginliğim gitti. Hasan geldi dans edelim mi dedi kabulettim dans etmeye başladık parça hareketli bi şarkıydı Hasan belime elini attı beni kendine doğru çekti bedenlerimiz birleşmişti. Ben hareket ettikçe Hasanın aleti sertleşiyor bende Hasanı tahrik etmek için daha çok sürtünerek dans ediyordum. Sürtünmeninde etkisiyle bende iyice moda girmiştim. Pistin sppotları bizim üstümüzde yanıp sönüyor herkezin dikkatini toplamıştık erkekler etrafımı sarmıştı herkezle sırayla dans edip içmeye devam ediyordum. İyice dağıttım artık hareketlerimi konturol edemiyor rasgele kıvırmaya çalkalamaya başladım ben böyle dans ederken vücudumda farlı eller bedenler hissetmeye başladım ama ben buna aldırmadan dans ediyor bu ufak temaslar hoşuma bile gidiyordu. Bu şekilde saatler geçmiş baya geç olmuş artık parti bitiyor dediler Hasan ben seni bırakayım bu şekilde gidemezsin dedi ve bende kabul ettim. Partiden çıktık arabaya bindik Hasan bende partiye devam ediyoruz itiraz yok senede bir gün deyip cevap vermeme bile izin vermedi bende kabuletmiş bulundum. Yolda giderken Hasan çok güzelsin kıyafetin harika diye iltifatlar ediyor beni övüyor benim beğenilmek ve arzulanmak tabiki hoşuma gidiyordu eve vardığımızda artık ayaklarımı hissetmiyordum nasıl yürüdüğümü nereye gittiğimi bile bilmiyordum Hasan koluma girdi asansöre bindik asansörde Hasan beni tutarken tüm vücuduma elledi. Eve geldik içeri girdik daha oturmaya fırsat olmadan partiden 8 kişi daha girdi aralarında Ece vardı ama biz partiden sadece iki bayan gelmişti içerde yanlız kaldığımızı hissettim ve kalkmaya karar verdim ama kalkmaya fırsatım olmadan içkiler gelmeye başladı eceyle beni aralarına almışlar bize hem kur yapıyorlar hemde içirip sarhoş etmeye çabalıyorlardı ama ben çoktan çakır keyif olmuştum nedeseler onaylıyor hiç itiraz edemiyordum. O sırada bi şişe çevirme oynayalım dediler ben daha bi şey demeden herkez yere oturdu bi 2 içki şişesi geldi biri çevirmek için diğeri bardaklara doldu dağıtıldı. İçmeye devam ediyorduk benim içim içime sığmıyor yerimde duramıyordum. Şişe dönüyor döndükçe soyunmalar Eceyi beni öpmeler başladı ben zaten kendimden geçmiş herşeye vardım. Hasan şişeyi çevirdi bana geldi ben dürüstlük dedim. Kaç kişiyle oldun sorusu geldi ben cevap vermek istemedim cesaret dedim soyun dediler mecburen soyundum şu an bunu ben nasıl yaptım diye düşünüyorum iş arkadaşlarımın ortasında çırılçıplak kaldım. Tüm erkeklerin gözü üstümde beni arzuluyorlardı bende zaten boş değildim en ufak bi harekette kendimi teslim etmeye hazırdım. İlk hamle yine Hasandan geldi içeri gelsene sana bişey söylemem lazım dedi. Tamam deyip içeri geçtik ama çıplak olduğumu dahi unutmuşum içeri girer girmez dudaklarıma yapıştı ve belime sarılıp beni yatağa yatırdı. bir eliyle bacaklarımı okşuyor diyeriyle göğsümü mıncıklıyordu. bacağımdaki eli yavaş yavaş amıma doğru ilerliyor ben titremeye başlamıştım zaten sex doluydum bende istiyordum ve karşılık vermeye başladım içerden sesler geliyordu ve o sırada içeri ece ve diğerleri geldi o bunlar başlamış bile deyip grup yapalım dediler hasan bi eliyle gelin işareti yaptı ben ve ece 8 erkeğin arasında kalmıştık ben çok heyecanlandım ve istiyordum. Hepsi birden soyunup Ecenin ve benim yanıma siklerini sıvazlayarak geldiler bedenlerimiz erkeklerin dokunuşlarıyla titriyordu sırayla aletlerini emiyor sertleştikten sonra ağzımızdan çekiyorlardı. Hasan aletini vajinama dayamış sürtünüyor seni doyurucam bu gece diye söyleniyordu.birden içime girdi o kadar tahrik olduktan sonra bu girişle deliye döndüm iki elimlede aletleri sıvazlıyor ağzımdakinin aletini vakumluyordum. Kudurdu oruspu tam malmış bu diyorlardı ama ben bunları duydukça daha da hızlanıyordum hoşuma gitmişti erkeklerin beni malmış gibi görmeleri beni hınçla sikmeleri hoşuma gitti. Ben istedikçe sırayla girip boşalıyorlardı Hasan ağzıma soktu sikini temizletti ve böyüne kadar emdirdi çok iyisin tam sikileceksin kadınsın diyerek tekrar sertleşti ve seni götünden sikecem dedi ben olmaz yapmayın desemde beni dinleyen olmadı bende karşı koyamadım sırt üstü biri yattı beni yüz üstü üstüne aldı vajinama soktu bacaklarım yerde vücudum onun üstündeydi hasan arkamda popomla oynuyordu aletini ve popomu tükmükledi ve popoma dayadı bana kendini bırak dedi ama ben zaten kımıldıycak halim yoktu ve birden yüklendi ancak ucu girmişti ama hasan hınçla bastırdıkça bastırıyor bir an bile beni bırakmıyordu. ben gözlerimden gelen yaşlarla sikilmeye devam ediyordum iki elimde sikler ağzımda götümde ve amımda aletler deli oluyordum göğsüm sıkılıyordu deli olmuştum o arada popomunda acısıyla bayılmışım ayıldığımda sabah olmuş bi yatakta her yerim aletle doluydu ve her yerim sızlıyordu. Kalktım ve duşa girdim arkamdan Hasanda geldi harika bi kadınsın diye beni överek banyoda da yaptı sonrasında giyinip evden çıktım. Dahasıda var onuda anlatacağım bye herkezi öpüyorum.

1 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil