6 Ekim 2013 Pazar

Annem ile Enistem sikisirken yakaladim

Slm.Önce kendimi bi tanıtayım ben haluk.yirmi dokuz yaşındayım.Bu sex hikayeleri m 2 sene öncesine ait.Neyse konuyu dağıtmayayım.Bizim yan dairede oturan bir kız vardı.yirmi altı yaşlarında.annesi ve babası gece çalıştıkları için bizim bakire sarışın evde tekti.adıda lale idi.lale süper bir sarışın ama koyu sarışın.şimdiye kadar erotik hikaye m de söylemedim fakat bu sarışın benim sevgilim olur.bir gün annesi ve babası çalıştıkları bir gün.bana gel bize bu gece dedi.Bizimkilerde şehirdışındaydı.Bir güzel öpüşüp koklaştık.o gece sabaha kadar nasıl sikiştiğimizi anlatam.Sabah kadar sikiş her pozisyon.neyse okuduğunuz için teşekkürler.

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil