4 Ekim 2013 Cuma

Gece ruyamda sikistigim kizi gercekte de siktim

Merhaba değerli okurları ben oldum olası yengeme hastayımdır hep onu düşünüp otuz bir çekerdim anlatacağım olay geçen sene gerçekleşti dayım iş seyahati için yurt dışına dışına gitmişti dayımlar bizim yan apartmanda oturur bir gün yengem canım çok sıkılıyor beni biraz gezmeye götür dedi bende buna çok sevindim yarın için sözleştik ve ben onu öğle saati almaya gittim günlerden pazardı ve bakırköye gidecektik arabamız olmadığı için otobüsle gidecektik yengem beyaz bir etek üstüne yarım pardüso giymişti ayrıca yengem kapalıdır ayrıca ayaklarını gösteren bir ayakkabı giymişti onun ayaklarını öyle görünce deli olmuştum aksama kadar gezdik aksam otobüse bindik çok kalabalıktı yengem önümdeydi istemeden de olsa sürtünüyordum benim malın kalktığını hisseti ve öne çekildi ben artık dayanamadım ve belinden tutup kendime çektim artık malım götünün arasındaydı eteği ince olduğundan deliğini hissediyordum o ise bana çok kızgındı sürtünmek boşaldım ve gri çekildim otobüsten indik ve eve doğru yürüyorduk. Benimle hiç konuşmuyordu apartmanın merdivenlerinden çıkarken koca götü önümdeydi iyi akşamlar dedi ve kapıyı açıyordu o an dayanamadım ve çekip duvara yasladım. Eğer bağırırsan ikimizde rezil oluruz dedim bunu göze alamazdı hemen dudaklarına yapıştım bir yandan da göğüslerini avuçluyordum yapma ne olur falan diyordu ama benim gözüm dönmüştü kurtulamayacağını anladı ve oda karşılık veriyordu öpüşürken dillerimiz birbirlerini yalıyordu eteğinin altından elimi attım ve götünü avuçladım o ise eliyle pantolonun üstünden benim malı kaldırmakla meşguldü apartmanın içindeydik ve ses çıkarmamamız lazımdı yavaşça önüme eğildi ve benim sikimi dışarı çıkardı eliyle biraz ileri geri yaptıktan sonra ağzına aldı sanki vakumluyordu sikim taş gibi olmuştu yengemi ayağa kaldırdım eteğini yukarı kaldırdım beyaz külotu önümdeydi hemen sıyırıp aşağı indirdim kılsız amı karsımdaydı biraz yaladım çığlık atmamak için kendini zor tutuyordu iki bacağından tutup yukarı doğru kaldırdım kucağıma aldım deli oluyordu o şekilde sırtını duvara yasladım sikimi amına soktum kucağımda zıplatıyordum bir yandan da göğüslerini yalıyordum. sessizce inliyordu bayağı süre pompaladım sonra kucağımdan indirdim ve bana doğru domalttım yapma murat götten olmaz diyordu ama dinlemedim sikimin kafasını yavaşça soktum çok zorlanıyordum onun ise gözünden nerdeyse yaş gelecekti dayımın hiç götten sikmedigi belliydi biraz sikimi geri çektim ve kökledim bagıracaktıki elimle ağzını kapattım elimi ısırıyordu hızlı bir şekilde sikmeye başladım müthiş bir zevkti biraz sonra sikimi götünden çıkardım ve sırtına doğru boşaldım ben rahatlamıştım ama o daha boşalmamıştı Hemen sikimi ağzına aldı deli gibi yalıyordu biraz sonram sikim yine sertleşmişti Ben yere uzandım yengemde gelip kucağıma oturdu üstümde zıplıyordu biraz sonra geliyorum ve hafif iniltiler içinde boşaldı.. İkimizde nefes nefese kalmıştık sonra elbiselerini yerden topladı ve kapıdan içeri girerken harikaydın dedi ve kapıyı kapattı ben ise hemen giyinip oradan uzaklaştım yasadıklarıma hala inanamıyorum…

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil