27 Kasım 2015 Cuma

Kocamla mum işiğinda romantik sevişerek sikiştik

Saygılar fantazi hikayesi okuyucuları. Konulu hikayeler olarak buradaki değişik hikayeler açıkçası beni çok tahrik etti. Ne zaman burada bir sex anısı okusam beni benden alıyor. Hemen kendimi tatmin etmek için otuz bir çekiyorum. Bende en sonunda çareyi sikişerek kendi hikayemi yazmak istedim. Karımın oturduğumuz yerde fazla arkadaşı yoktu. Hepsi kendi mahallesinde kaldı ve ara sıra giderek onları görüyordu. Bende çok kıskanç bir erkektim ve onu kimseyle paylaşamıyorum. Bazen annesinin evine gidip geliyordu. Arada kaldığı an ben kendimi çok yalnız hissediyorum. Çok alışmıştım ve bu zamana kadar büyük kavga etmedik. Onu çok seviyordum. Bir tek bizim eve güzel yüzlü ve balık etli olan Gül ile geliyordu. Gül’ de ilk okuldan arkadaşıydı. Evlenmiş boşanmış birisiydi. Tek başına hayat sürdürüyordu. Genellikle karım ile takılarak vakit geçiriyordu. Zaten çoğunlukla bizim evdeydi. Bizim evde takılarak üzerindeki stresi atıyordu. Birbirimize çok alıştık ve onda bu aralar farklılıklar görmeye başladım. Yerinde duramıyordu ve sürekli açık elbiseler giyinmeye başladı. Karımı ondan uzak tutmaya çalıştım ve sonrasında aklıma değişik fikirler geldi. Farklı bir zevk için onu sikmeyi planladım. Ama nasıl olacağını bende bilmiyordum. Karım bir sabah bana annem biraz rahatsızlanmış bir kaç gün orada kalacağım dedi. Ayrıca Gül evi toparlayacak ve yemeğini hazırlayacak dedi. Bende tamam dedim ve Gül’ e evin anahtarını vermişti. İşten geldiğimde o evde oluyordu ve bir şeyler yapıyordu. Beni çok güldürüyordu ve karımın gitmesinin üzerinden üç gün geçmişti. Beni aramıştı ve biraz daha kalacağını söyledi. Gül bizim evde kalmaya başladı ve git gel çok zor oluyor dedi. Aklıma gelen fikirler hep gece çalışıyordu. Onu görmek için gece yatağına gidiyordum. Yarı çıplak bir halde yatıyordu ve ne yapacağımı şaşırdım. Bir gece yine uyuyamadım ve onun odasına gittim. Dağınık bir şekilde yatıyordu. Memelerini görünce zaten kendimden geçtim. Hemen soyundum ve altımda sadece baksırım kaldı. Yanına yaklaştım ve memelerini yaladım. O arada uyandı ve bana bakarak gülümsedi. Devam et dedi ve çok şaşırdım. Bunu beklediğini sanmıyordum. Ne de olsa dul bir kadındı sonradan normal geldi. Bende hiç uzatmadan yarrağımı çıkararak direk amına girdim. Hızlı bir şekilde pompalamaya başladım. Bana sanki ilk defa sex yapıyorum dedi. Onunla yaklaşık üç saat boyunca sikiştik ve daha fazla dayanamadık. Birlikte uyuya kaldık. Sabah ben uyandığımda sikimi yalıyordu. Şimdi onunla kaçamak sex anıları yaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder