10 Kasım 2015 Salı

Kocacimla Doyasiya Sikiş Yaptim ve Çok Mutluyum

Kadınım sekste değişiklere açıktı onun fikirleri hep beni uçurmuştur ona ayak uydurmakta bazen zorlanıyorum ama en son fikri ikimizide uçurmaya yetti kadınım aramıza başka kadın alacakmış hemde kadını o ayarlayacak grup sekste yapmak istiyormuş bana uyardı kabul ettim kadını ayarladı bana sadece pompalamak kaldı Bende: ne dedim. Sibel’de: yüzünü görmüyorum geç saatte geliyor yatıyor sabahleyin erkencecik çekip gidiyor dedi. Bende: zor dedim. Sabırlısın galiba dedim. Sibel: sabretmeyip ne yapayım yalnız az kaldı siktiredecem dedi. Bende: durman hata dedim. eşim elinde tepsiyle içeriye girdi. kahvemi verdı içtik onlar alevli dostça konuşma ediyorlardı. gazetemi okuma devam ediyordum. gene bacaklarım ayrıktı ve taşaklarım dışardaydı sibel’e baktım. göz ucuyla arada taşaklarıma bakıyordu. eşim tekrar seslendi: hakancığım takımlarına sahip ol. bak bağıracağım ha dedi. Sibel’de: aman aygül birak içi nasıl huzur ediyorsa öyle otursun dedi. Eşimde: amma sana eksiklik oluyor dedi. ayıp gerçekleşemez dedi. kıkırdayarak bir süre sonra eşim: hakancığım sibell’e ben oraya gelsek filim seyrediyoruz gine seyredeceğizde şatır tv seyretmiyorsan film takacağım dedi. Bende: dert değil dedim. Sibel: alemsin aygül hakan’ın yanındamı o filimleri seyredeceğiz dedi. Eşimde: ne var hakan’la birlikde seyrediyoruz. alışmış o dedi. Bend: seeyredin önemli değil benim açımdan eğlenceli sıkıntı yapmazsan dedim. Sibel: ne bileyim, mademki sizce uygunsa bencede uygundur dedi. eşim kalktı Hakan masaya geçermısin bizde burada oturalım dedi. ve beni kaldırıp koltuğa yön yana oturdular. bende tam karşılarındaki masaya oturdum. masadan tv yer gözüküyordu. bense tam eşim ve sibel’ın tam karşısına yatak geliyordum. bir müddet sonra film başladı. beddua oh sesleri ortalığı götürüyordu. eşimde habire yorumlarla ortalığı ısıtmaya sibel’ı azdırmaya çalışıyordu. filmdeki bir adamın yarağı oldukça büyüktü. Sibel: biranda bir refleksle adamdaki şeye bak kız ne derece mehabetli dedi. kadına günah parçalar dedi. Eşimde: hakan’ında aynısı dedi. eşim bunu dediğinde sibel bana dondu baktı. sonra filmi seyretmeye devam etti. ben şimdi kendinden esaslı azmıştım kalkmış yarağımın şortun altından fırlamasına engel olamamıştım. dışardaydı eşim gördü kalktı yanıma oturdu. yanıma oturunca sibel dışarda gezen yarağımı gördü. Eşim: sibel’e orası biraz hararetli geldide buraya geldım dedi. istersen sende gel yanımıza dedi. sağıma eşim soluma sibel oturmuştu. eşim yarağımı tutup okşamaya başladı. bu hareketi sibel gördü. Eşim: sibele donup kesinlikle hakan’ınki dediğim gibiymiş deiğlmi diye sordu. Sibelde: olur diyebildi yüzü kızarmıştı nefes alması hızlanmıştı. eşimle gözgöze geldik gülümsedik av tuzağa düşmüştü. Eşim: sibel’e döndü doğan’ınkide böylemi dedi. kıkırdayarak sıbelde: aman aygül beni utandırma dedi. Eşimde: sibel utanacak ne var biz senle herşeyı konuşmuyormuyuz kız serbestiz hayatım bizde ayıp imkânsız dedi. Sibelde: aman aygül bu tufek doğanınki tabanca dedi. güldük rahatlamıştı. Eşim: sibele ellemek istermisin dedi. sibel eşime döndü bir müddet yüzüne baktı. Eşim: kız sana soru sordum ne bakıyorsun? dedi. Ben: hayatım zorlama belki korkmuştur kendine gelsin sıkıntı bırak dedim. sibel yüzü tuvaf oldu. elini uzatıp yarağımı avucuna aldı. sıktı beş altı gel git yaptı aracılığıyla. sonra bıraktı kesinlikle dedi. eşim ölçümsüz ve kalın değimli? Dedi. Sibel: ıhı dedi. ha pek ve etli gülüştük eşim kalktı: ben wcye gidip gelecem çok altım ıslandı dedi. gitti sibell’le başbaşa kalmıştık bana bakmıyordu sadece tvye bakıyordu. ben elimi sibel’ın omuzuna attım. ben elimi atınca. Sibel: Hakan ne yapıyorsun şimdi aygül dedi. Ben: sibel kız aygül’le deminden beri ne yapıyoruz aygül kızmaz tasa etme dedim. ama sibel’ın nefesi hızlanmıştı elimi göğüslerine götürdüm sıktım sibel elleriyle yüzünü kapattı. Ben: ne evet dedim. Sibel: birşey yok yalnızca bu dolaşma şeylerden tahrik olurum dedi. Bende: severmisin memelerinin emilmesini dedim. Sibel: En zevk aldığım sınır dedi. eğildım sütyeninden göğüslerini çıkartıp emmeye başladım. masanın üstünde yatırdım emmeye devam ediyor bir taraftanda kilotunun yanından amın elimle okşuyordum. Sibel’ın iniltisi hızlanmıştı. göğüslerinden aşağıya indim kilotunu tutup aşağıya doğru çekip çıkardım. Dudaklarımı amına getirip amını yalamaya başladım. ben amını yalayıp tat alma organıına darbeleri attıkça sibel çıldırmış dönüp kıvranıyor saçımı çekiyor kolumu çirmalıyordu. az sonra eşim çırılçıplak vaziyette içeriye girdi. eşim girince sibel kalkmak istedi. eşim aracılığıyla sibelın omuzundan tutup masaya yatırdı ve memelerini sibel’in ağzına verdı. sibel ilk önce somurmak istemesede bir müddet sonra emmeye basladı. Ben soyundum ve masada yatan sibel’in amına yarağımı geçirdim. ben geçirince sibel çığlığı basmıştı. birkaç gel gid peşi sıra sibel’in amı yarağa alışmış dokunaklı çığlığının adına keyif çığlıkları almaya başlamıştı. eşimse arkama geçip taşaklarımı yalıyor. parmaklarıylada benim göt deliğimi okşuyordu. dakikalarca sibel’i sikmiştim. eşim sibel’in üzerinden beni aldı. kendi onun yerine geçti. eşimi sikmeye başlamıştım. eşimi sikerken o arada sibel’inde memelerinı emiyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder