6 Şubat 2016 Cumartesi

Üniversiteli sevgilim sikişmeyi seviyor

Merhaba bende hikayemi paylaşmak istedim yıllardır aynı dairede oturuyorum uzun zaman olduğum için kapı komşularımla da aram çok iyi kadın adamı tanıdığım için bana sık sık evlerine cagırırlar yani yakınım gibi oldular bende kötü niyetle bakmam ne kadına nede kıza ama kadının bana benim ona baktığım gibi bakmadığını anlamam geç olmadı eve tamir bahanesi ile cagırıp itiraf etti sonuç Bu kez ben daha yakın oturdum. Dizim hatta bacağım değiyordu. Ulan nasıl heyecanlandım, acaba çekilecek mi, ayıp mı ettim acaba diye.. Yan gözle baktım bir yüzüne.. Yere bakıyordu, hafif çekinmiş gibiydi ama bacağını da çekmiyordu, üstelik daha mı sıkı bastırmıştı ne Anladım ki komşum “olmuş”. Canı gerçek bir sikiş istiyor. Çayımı sehpaya koydum. Hafiften ona döndüm, dedim kocanla aranız nasıl?. Nasıl olsun, dedi, iyiyiz. Biraz ama çok az daha yaklaştım, kolumu koltuktan arkaya attım, ona iyice döndüm, bacağım artık onun bacağının altına girmişti, onun bacağı da benimkinin üstünde idi. Artık herşey açık olmuştu. Elimle baldırını okşamaya başladım. Diğer elimle de belinden tuttum, iyice kendime çektim. Dedim, iyi olmuş kocanın bu yolculuğu. Yaklaştım, dudaklarından yapıştım. Güzelce bir öptüm. Seni düşünüp kaç kere 31 çektim biliyor musun dedim. Biliyorum dedi. Banyondan hepsinin sesi geliyor. Her defasında içim gidiyor dedi.. Elimi eteğinin altına soktum, külodunun arasından amını yokladım, ıslanmıştı. O yaştaki bir kadının ıslanması, mucize gibi birşey. Ben de dimdik olmuştum. Sikim pantolonumu iyice zorlamaya başlamıştı. Elini attı, biraz pantolonun üstünden okşadıktan sonra fermuarı açtı, açıktan sikimi sıvazlamaya başladı. Kafasını tuttum, eğdim, soktum ağzına. Önce yaladı biraz, sonra emmeye başladı. Ama ne emmek, bu zamana kadar hiç bir karı böyle emmemiş beni. Dedim çok güzel emiyorsun, kocan çok şanslıymış. Sen de benim gibi sert sike hasret kalsan böyle emerdin dedi.O anda bende şimşek çaktı. Hay dedim. Adamın bu yaşta bile beni azdıracak, böyle güzel karısı olsun, sonra da siki kalkmasın. Ama benimki ayaktaydı, hatta Pınarın ağzındaydı. Emdi, emdi, emdi.. Sonra çıkarttım ağzından, kaldırdım, yüzünü duvara çevirdim, eğil dedim. Eğildi. Eteğini sıyırdım, kocaman kalçaları vardı, ama nasıl kalçalar, hiç selülit yok. Kaymak gibi. Ulan dedim, hazinenin dibinde yaşıyormuşuz haberimiz yokmuş. Amı öyle açık karşımda duruyor, nasıl ıslak.. Benim sikim de taş gibi, kıpkırmızı olmuş zaten, sokuverdim içine, ilk defada dibine kadar. Ayıptır söylemesi sikim biraz kalındır. Pınardan ahh diye bir ses çıktı.Bir elimle saçlarından kavradım, diğeriyle de kalçasından tuttum, gidip gelmeye başladım. Ben soktukça Pınar ahlıyordu. Ama nasıl derinden, daha ben gelmeden sarsılmaya başladı, az sonra kafası düştü. Eliyle tuttu kalçamı götürüp getirmeye başladı. Tamam dedim, o geldi beni de getirmeye çalışlıyor. Abandım Pınara, ben siktikçe şak şuk sesler çıkıyor, ama nasıl, ev inliyor.

1 yorum: