8 Nisan 2013 Pazartesi

Bakire kadin ile anal sex yapiyorum

Arkamdaki adam ile yer değiştirdiler ve daha önce sağımda olan adam tam arkamda yerini aldı. 30 saniye öncesi ellerimde olan adamın aleti bu kez göt deliğimi zorlamaya başladı. Bu adamın aleti belli ki daha genişti çünkü arka arkaya girdimi anlaşılıyor hangisinin büyük ve geniş olduğu. Anlaşıldığı gibi adam aletini sokmuştu götüme artık ve o da gidip gelmeye başladı. Bu adam biraz daha fazla dayandı ve yaklaşık beş dakika sonra o da boşaldı götüme. Aletler götümden çıktıktan sonra döller bacağımdan akmaya başlamıştı.Solumdaki adam tekrar sertleşmiş ve bu kez baskıya o başladı ama baskı götümde değil amımdaydı. Adama bakireyim dedim götten sikeceksen sik ama amıma dokunma. Adam tamam dedi ama yine de amımı zorluyordu aletiyle. Adamın aleti amıma sürterken bende çok fazla haz almaya başladım ve ikinci kez hemen hemen aynı şiddette boşaldım. Hem amımın oluşturduğu sıvılar hemde boşalmanın getirdiği sıvılarla vıcık vıcık olmuştu amım. Adam hem amıma hem götüme yaptığı baskı ve sürtünmeyle tamamıyla kaldırmıştı artık aletini. Ben buda götüme boşalır nasılsa diye düşünürken amımın ağzında adamın aletinin başını hissetmeye başladım. Adam dur diyordum ama adam dinlemiyordu. Son kez dur lütfen dedim Tamam dedi. Aradan 15 saniye geçti geçmedi adamın aleti büyük bir zorlamayla amıma giriverdi. Amımım çok kaygan olduğu için adamın aleti neredeyse hiç zorlanmadan girmişti. Ama bekaretim gitmişti ve canım çok yanmıştı. Artık ne bağıracak nede kaçacak gücüm kalmıştı. Bacaklarımdan kanlar damlıyordu ki adam mendil ile gelen kanları temizliyordu. Bir süre daha gidip geldikten sonra Adam aletini içimden çıkardı ve götüme bacaklarıma boşalttı döllerini ve yeni bir mendil çıkarıp akan dölleri ve hala gelen kanları temizledi. Son Adamın aletini amımda hissedip acı geçtikten sonra üçüncü kez boşaldım. Ama ilk ikisi kadar kuvvetli ve zevkli değildi. Neyse otobüs artık Karşıyaka ya girmişti ve bende iskelenin orada inecektim. Ama o kadar halsiz düştüm ki, götüme iki amıma bir yarrak yedim ve hepsi yaklaşık 45 dakika içinde olup bitivermişti. Eve zar zor vardıktan sonra doğrudan banyoya gittim, baktığımda hala hem amımdan hemde götümden döller akıyordu. İyice temizlendikten sonra yemeğe oturdum ve sonrası düşünmeye başladım. Nasıl oldu diye? Ben yaklaşık bir saatlik otobüs yolculuğunda hem bekaretimi kaybetmiştim hem de götten sikilmiştim. Artık iki deliğimde açıktı. Bu olayı uzun süre aklımdan çıkaramadım hem kızmış hem heyecanlanmış hem korkmuş hemde çok tahrik olmuştum. Bu olanları düşüne düşüne neredeyse bütün bahar aylarında ve yaz başlangıcında kendimi tatmin ettim durdum. Bu olaydan sonra otobüslerde yine fordçular oldu ve kalçalarımı zorladılar.Ama bu olaydaki gibi bir otobüs macerası hiç yasamadım .Çünkü sadece bir tane kızlığım vardı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder